Reklama za pomocą słodyczy vs reklama banerowa

Są to dwie różnego formy prowadzenia reklamy, gdzie jedna z nich jest formą podstawową, a ta druga bardzo często jest uzupełnieniem tej pierwszej. Reklama za pomocą słodyczy to najczęściej różnego rodzaju krówki reklamowe, które są wykorzystywane właśnie w celu zdobywania nowych klientów. Jest to jeden z argumentów, który ma przemówić za ofertą ,a przynajmniej znacznie wydłużyć zapamiętanie określonego logo.

Choć oferowanie cukierków przy kontraktach za kilkadziesiąt tysięcy złotych wydaje się być dość naiwne to bardzo często jest to podstawową metodą na zdobywanie klientów i jest obecna na niemalże każdym stoisku podczas różnego rodzaju konferencji. Moim zdaniem, reklama za pomocą słodyczy zawsze powinna być tylko i wyłącznie uzupełnieniem podstawowej formy, jaką jest bez wątpienia reklama banerami bądź też innymi materiałami.

Niestety, ale stosowanie różnego rodzaju słodyczy nie jest nigdy tanie, a przeciętne koszt rzędem 70 gr. za cukierka mogą być niezwykle obciążające. Nawet gdyby jeden na stu klientów zdecydował się na zawarcie umowy i to nie wiadomo z jakiego powodu to ciągle jesteśmy stratni 70zł. Z tego też powodu wiele osób podchodzi z dużym sceptycyzmem do stosowanie tego rodzaju metod.

Moim zdaniem, banery są w stanie dotrzeć do znaczenie większej ilości osób. W tym zakresie trzeba znaleźć tylko odpowiednie miejsce oraz wynegocjować odpowiednią cenę, jeśli tego nie zrobimy to możemy być niezwykle stratni. Co więcej, trzeba wspomnieć, iż odpowiednie podejście do wszystkich z tym związanych kwestii oraz zagadnień może być w tym wypadku niezwykle ważne, w szczególności, gdy mówimy o prowadzeniu skutecznej reklamy. Bardzo często same krówki reklamowe nie są skuteczne, a takie być mogą tylko z odpowiednią połączoną reklamą za pomocą udostępniania informacji na banerach, w radiu, internecie etc. Próba odpowiedniego podejścia do wszystkich z tym związanych zagadnień także jest bardzo ważna, gdyż utrata 100-200 zł w skali miesiące może być odczuwalna dla małych oraz średnich firm.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *