Jak najbardziej balony są widoczne i to z dużych odległości. Wielkość jednego balonu to zazwyczaj około 3 metry, jest to znacznie powyżej głowami wszystkich osób. Do tego każdy balon ma logo metr na metr, co jest szczególnie mile widziane, podczas różnego rodzaju imprez kolarskich. Zazwyczaj można tam spotkać większość logo producentów rowerów, a także z pokrewnych branży. Co więcej, poprzez taką reklamę można próbować wprowadzać na rynek nowe produkty, które będą mogły wyprzeć te starsze. Jest to dość powszechne i coraz to częściej stosowane.
W szczególności, gdy idzie o rynek lokalny, albo też po prostu rynek specjalistyczny to balony z nadrukiem są powszechnie spotykane. Przy prawidłowym podejściu do wszystkich z tym związanych zagadnień będziemy mogli po prostu znacznie zwiększyć renomę naszej firmy oraz jej domniemane przychody.
Wiele firm już się na nie zdecydowało, co jest szczególnie widoczne w branżach motoryzacyjnych oraz rowerowych. Moim zdaniem, balony z nadrukiem to wciąż jeszcze nie do końca odkryty przedmiot przez niektórych przedsiębiorców, którzy ograniczają się tylko i wyłącznie do reklam w internecie oraz banerów, ulotek, wizytówek. Jest to szczególnie widoczne, gdy weźmiemy pod uwagę wszelkiego rodzaju kwestie związane z praktyką postępowania przedsiębiorców. Balony potrafią być widoczne z dużych odległości, co na pewno jest ich dużym atutem, w porównaniu do innych form reklamy. Tym samym są w stanie dotrzeć do wielu odbiorców, którzy potencjalnie mogą być zainteresowani tą formą reklamy. Loga są dużych rozmiarów oraz istnieje tam możliwość umieszczenia dowolnego hasła. Wybranie odpowiedniego hasła także ma istotne znaczenie, gdyż będziemy mogli w ten sposób dowolnie manipulować naszym przekazem. Stworzenie jednego balonu to nie koniec, gdyż w tym wypadku będziemy mogli jeszcze go zmienić, a nie jest to szczególnie drogie. Nawet całkowita zmiana napisu nie stanowi większego wyzwania, gdyż w tym wypadku stanowi normalny stan rzeczy.